Nefunkční signalizace na železničním přejezdu komplikuje dopravu v Olomouci

Kvůli pracím souvisejícím s rozsáhlou rekonstrukcí olomouckého hlavního nádraží je vypnuto signalizační zařízení na rušném železničním přejezdu. V jedné z nejdůležitějších ulic ve městě se proto tvoří kolony.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+ Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Železniční přejezd v královéhradecké čtvrti Březhrad, kde došlo v roce 2003 k tragické nehodě | Foto: ČTK

Dopravní omezení na výpadovce na Šternberk potrvá více než dva týdny – až do 12. března.

Značka Stůj, dej přednost v jízdě, která je od rána v Divišově ulici, většinu motoristů zaskočila.

Nejhorší byla situace po osmé hodině, kdy jindy bezproblémový průjezd trval několik minut. V jednu chvíli měřila řada aut ve směru od Šternberku až 500 metrů.

S koncem ranní dopravní špičky se provoz zklidnil, teď je poměrně plynulý. Další zhoršení situace se ale dá očekávat odpoledne, kdy se lidé budou vracet z práce.

Dopravu na místě nekontroluje policie, někteří řidiči tak přejíždějí koleje bez zastavení. Motoristé by měli být opatrní také proto, že po rušné ulici jezdí i tramvaje.


Zvětšit mapu

Ivo Opletal Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+ Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme