Nefunkční signalizace na železničním přejezdu komplikuje dopravu v Olomouci

Kvůli pracím souvisejícím s rozsáhlou rekonstrukcí olomouckého hlavního nádraží je vypnuto signalizační zařízení na rušném železničním přejezdu. V jedné z nejdůležitějších ulic ve městě se proto tvoří kolony.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Železniční přejezd v královéhradecké čtvrti Březhrad, kde došlo v roce 2003 k tragické nehodě

Železniční přejezd v královéhradecké čtvrti Březhrad, kde došlo v roce 2003 k tragické nehodě | Zdroj: ČTK

Dopravní omezení na výpadovce na Šternberk potrvá více než dva týdny – až do 12. března.

Značka Stůj, dej přednost v jízdě, která je od rána v Divišově ulici, většinu motoristů zaskočila.

Nejhorší byla situace po osmé hodině, kdy jindy bezproblémový průjezd trval několik minut. V jednu chvíli měřila řada aut ve směru od Šternberku až 500 metrů.

S koncem ranní dopravní špičky se provoz zklidnil, teď je poměrně plynulý. Další zhoršení situace se ale dá očekávat odpoledne, kdy se lidé budou vracet z práce.

Dopravu na místě nekontroluje policie, někteří řidiči tak přejíždějí koleje bez zastavení. Motoristé by měli být opatrní také proto, že po rušné ulici jezdí i tramvaje.


Zvětšit mapu

Ivo Opletal Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme