Televize BBC vysílá reklamu propagující Varšavu

Čtenáři polského deníku Rzeczpospolita vybrali Sedm divů Polska. Za největší zázrak Poláci považují solné doly Wieliczka, dále město Toruň, krakovské staré náměstí a hrady Wawel nebo Malbork. Stranou zájmu zůstaly památky hlavního města Varšavy - proto si tamní hoteliéři za 150 tisíc dolarů zaplatili neobvyklou reklamu.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Královský zámek

Královský zámek | Foto: Pavel Novák | Zdroj: Český rozhlas

Televize BBC vysílá pětkrát denně reklamní spot se znuděnými tvářemi obchodníků či manažerů, kteří už všude byli a všechno viděli. "Má někdo nápad na místo pro konferenci? Už nechceme nic nového, nic příliš inspirujícího.Což takhle Varšava?" Takto propaguje reklamní spot hlavní město Polska.

Reklama je to provokativní, ale pravdivá. Varšava skutečně není na první pohled vzrušujícím městem a právě to na ní může být zajímavé.

"Varšava nemá moře. Varšava není Krakov, a proto musí hledat něco, čím by mohla zaujmout. Může se stát třeba cílem kongresové turistiky," navrhuje Joanna Blicharská z reklamní agentury. Úroveň polských hotelů, restaurací a služeb v oblasti cestovního ruchu prodělala v minulých letech revoluční změnu k lepšímu.

Martin Dorazín, Jitka Pilbauerová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme