Někteří architekti i politici z Brna vytýkají magistrátu, že chystané šestipatrové garáže pro 222 aut zhyzdí historickou vilovou Masarykovu čtvrť na Žlutém kopci.
Auta na baterie začnou podle hasičů hořet většinou při nabíjení. I proto náměstek Daniel Miklós za hasičský sbor dokončuje vyhlášku s přísnějšími pravidly pro nové velké garáže.
Taxikář chtěl převézt uprchlíky a dostal podmínku, píše Právo. A investovat do garáže nebo parkovacího stání se může vyplatit, informuje Ekonom. Více ve výběru z médií, který sestavil Radiožurnál.
Lidé mají zájem o investiční garáže, téma deníku E15. A na podzim se stane nejvíce dopravních nehod, píšou Lidové noviny. Více ve výběru z médií, který sestavil Radiožurnál.
Na prodej jsou hlavně garáže postavené za minulého režimu. Jde tedy o uzamykatelné kóje v blízkosti sídlišť. Jejich ceny se v Praze pohybují okolo půl milionu korun.
Praha 9 odkoupila další garáže od soukromých vlastníků v oblasti Krocínky ve Vysočanech. Městská část tak může začít s jejich demolicí. Velký pozemek chce poté rozparcelovat a odprodat zájemcům o rodinné domy.
První zatěžkávací zkouška čeká odpoledne nově otevřený tunel Blanka. Více než šestikilometrový tunel z Břevnova do Tróje totiž vede přes Letnou, kde pražská Sparta od 17 hodin hraje svůj ligový zápas. A možná nový tunel přivede do ochozů více diváků, kteří mohou mít problém vyjet správným výjezdem nebo zaparkovat.
Garáže v Jabloňové ulici v Karlových Varech přestanou hyzdit městskou část Stará Role. Objekty magistrát zbourá. Městu se totiž podařilo vyřešit problém s vlastníky objektů a demolici nic nebrání. Práce by měly začít příští rok. Prostor pak může sloužit k podnikání.
Garáže v Jabloňové ulici v Karlových Varech stále hyzdí městskou část Stará Role. Objekty chce sice magistrát zbourat, stále ale všechny nemá ve svém vlastnictví. Jak dlouho to bude trvat, nikdo neví. A tak některé garáže i nadále obývají místní bezdomovci. Město alespoň okolí staveb uklízí.
Staré a posprejované garáže, nebo moderní obytné a obchodní centrum? To je dilema, které řeší projektanti nového územního plánu s některými garážníky. Podle návrhu takzvaného územka by se měl v nadcházejících dvaceti letech rozvíjet Liberec.
Prahou 3 hýbou spory mezi tamní koalicí a opoziční ODS. Té se nezdají plány na nákup asi 40 parkovacích míst pro jednu ze sídelních budov městské části v Seifertově ulici. Z té se má radnice stěhovat a garáže, které v okolí plánuje postavit developerská firma spojená s fotbalovým klubem Viktoria Žižkov, tak prý radnice kupuje zbytečně. To ale vedení Prahy 3 odmítá s tím, že se koalice jen snaží zvládnout nepříznivou situaci ještě z dob, kdy radnici ovládala právě ODS.
Část stropu nadzemích garáží se zřítila dnes brzy ráno u jednoho z hypermarketů na pražském Zličíně. Událost se obešla bez zranění i větších škod. Pod skloněným stropem zůstala jen jedna dodávka.
Rozhlasové garáže jsou místo, které by si nikdo s uměním asi moc nespojoval. Přesto se tu včera večer rozehrál orchestr. Sestavený byl ovšem z metronomů.
Oprava hlavního sídla Národní knihovny v Praze je stále ostře sledovanou událostí. Poté, co utichly debaty kolem stavby Kaplického Blobu, se stále mluví o průběhu rekonstrukce zastaralého barokního areálu Klementina, kde knihovna sídlí. Nově se objevily spekulace o tom, že by v jeho podzemí měly vzniknout garáže pro zaměstnance knihovny. Ty ale popřelo jak vedení knihovny, tak památkáři, kteří na opravu národní kulturní památky dohlíží.
Sídliště ve velkých městech se potýkají s problémem nedostatku místa pro parkování. Obytné komplexy se stavěly v době, kdy bylo aut výrazně méně, dnes připadá například v Praze jeden automobil na každého druhého člověka. Praha 11 chce tento problém řešit výstavbou nových parkovacích domů i za cenu odložení plánované výstavby nové radnice.
Karlovy Vary chtějí postavit krytá garážová stání přímo v centru lázeňské zóny města. Podzemní parkoviště by měl soukromý investor vybudovat nedaleko léčivých pramenů. A právě toho se část lidí začíná bát.
Karlovy Vary chtějí postavit krytá garážová stání přímo v centru lázeňské zóny města. Podzemní parkoviště by měl soukromý investor vybudovat nedaleko vývěrů léčivých pramenů. A právě toho se část veřejnosti začíná bát.