Jsme připravení, HME v atletice v O2 aréně může začít, hlásí Libor Varhaník

Velmi dlouhá cesta vedla Halovému mistrovství Evropy v atletice na českém území. Dnes se ale tato odvážná myšlenka stane skutečností a odpoledne se v pražské O2 aréně rozběhnou první soutěže. Od začátku za tímto projektem stál předseda organizačního výboru HME Libor Varhaník.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Libor Varhaník (vlevo), Helena Fibingerová a Tomáš Janků ukazují medaile pro HME v Praze v roce 2015 | Foto: Jakub Marek

„Všechno je připravené, nic zásadního vylepšovat nebudeme. Teď je potřeba zrealizovat, co jsme dlouhou dobu připravovali. Už přijíždějí hosté, výpravy a jsme plně v akci,“ popisoval aktuální situaci Libor Varhaník.

Před samotným šampionátem byl velký zájem o vstupenky do O2 arény, přesto se i v této chvíli mají fanoušci šanci se do hlediště dostat.

Přehrát

00:00 / 00:00

V pražské O2 aréně startuje HME v atletice, poslední informace před začátkem šampionátu prozradil Radiožurnálu předseda organizačního výboru Libor Varhaník

„Podařilo se nám dostat do prodeje část vstupenek z kvóty, které blokovala Evropská atletická asociace pro své partnery. Jsou to VIP vstupenky s občerstvením v ceně kolem 800 korun a jsou k dispozici na VIP pokladně O2 arény,“ prozradil Varhaník.

Kvůli zhoršené bezpečnostní situaci v Evropě v posledních měsících budou muset všichni návštěvníci počítat se speciálními prohlídkami. I proto by všichni měli přijít včas.

„To je bohužel realita současného světa, nás to nikterak netěší. Děláme všechno pro to, aby se nejen atleti, ale všichni v O2 aréně cítili bezpečně. Věříme, že fanoušci situaci pochopí a chvilku strávenou u bezpečnostních rámů vydrží,“ apeluje na všechny návštěvníky předseda organizačního výboru HME.

Velký divácký ohlas už před šampionátem sklidila reklamní kampaň ‚Fanoušek je součástí týmu‘.

„Jsme přesvědčeni, že se nám podařilo dostat fanoušky do týmu, protože prodej vstupenek šel úžasně dobře. Finálové dny byly vyprodány už před několika měsíci. Navíc motiv, který byl s nadsázkou humorně zpracován, má obrovský počet sledování a ohlasy jsou vesměs pozitivní,“ usmívá se Libor Varhaník.

Jiří Chum, Vojtěch Bureš, Jakub Marek Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme