Pobočky registru vozidel od pondělí částečně obnovují provoz. Kalendář rezervací je ale na měsíc plný

Provoz na pracovištích registru vozidel odboru dopravněsprávních činností, která byla uzavřena z důvodu karantény, bude od pondělí 2. listopadu částečně obnoven. Pracoviště na Pankráci, ve Vysočanech a v Břevnově budou odbavovat elektronicky objednané klienty s potvrzeným termínem, uvedl v pátek mluvčí pražského magistrátu Vít Hofman.

Praha Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Registr vozidel v Praze

Úřední doba je od pondělí 12. října kvůli vládním opatřením zkrácená na pět hodin v pondělí a ve středu | Foto: Filip Jandourek | Zdroj: Český rozhlas

„Rezervační systém odboru dopravněsprávních činností Magistrátu hlavního města Prahy je v současné době určen pro vyřízení neodkladných záležitostí. Aktuálně je kalendář rezervací do konce listopadu zaplněn, je ale dobré pravidelně systém sledovat, zda se neuvolní některý termín,“ uvedl dále Hofman.

Pracoviště v Bohdalci a v Jarově jsou otevřená v omezeném režimu. Úřední doba je od pondělí 12. října kvůli vládním opatřením zkrácená na pět hodin v pondělí a ve středu.

Otevřeno je v pondělí od 8.00 do 13.00 hodin a ve středu od 13.00 do 18.00 hodin. V ostatní pracovní dny se mohou dostavit pouze předem objednaní klienti, kterým byla návštěva potvrzená.

Pražský magistrát koupí pro zaměstnance na home office 800 notebooků za maximálně 18 milionů

Číst článek

Pracoviště registru řidičů a registru vozidel by měli podle výzvy magistrátu lidé osobně navštěvovat jen za účelem vyřízení neodkladných záležitostí. Mezi zmíněné neodkladné záležitosti podle Hofmana může patřit například vydání řidičského průkazu za ztracený, registrace nového vozidla, vydání registrační značky za odcizenou a podobně.

Zkrácený provoz

Pracoviště registru vozidel na Pankráci bylo uzavřeno kvůli nařízené karanténě jako první, a to v úterý 20. října. Následně byly kvůli pozitivním testům na covid-19 u zaměstnanců a nařízené karanténě u dalších pracovníků poboček uzavřený i registr vozidel v ulici Na Výběžku ve Vysočanech a pracoviště na Břevnově.

Od pondělí 12. října je úřední doba upravená na většině odborů magistrátu, včetně CzechPOINTu, evidence vozidel taxi a hlavní podatelny. Ve zkráceném provozu od pondělí do čtvrtka je otevřena podatelna ve Škodově paláci.

Výjimku dostala s ohledem na to, aby nedošlo k zásahu do práv občanů v rámci uzávěrek výběrových řízení, veřejných zakázek, podání žádostí o dotace, vyúčtování grantů a podobně.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme