Na německém trhu by se mělo objevit víc obalů orientovaných na seniory

Němečtí senioři by v budoucnu měli na trhu najít mnohem více výrobků, které jim budou takříkajíc šité na míru. Ukázal to výzkum mezi představiteli obchodu a průmyslu prezentovaný na veletrhu obalů "Interpack" v Düsseldorfu.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

nákup

nákup | Foto: Jan Rosenauer

Půjdou snadno rozeznat a lehce otevřít. Taková by měla být už v blízké budoucnosti větší část výrobků, se kterými se setkáváme v každodenním životě. Stále vyšší procento německé populace budou tvořit důchodci. Ti přitom bez brýlí často ani nerozeznají, po jakém výrobku že to sahají do regálu, o důležitých informacích o složení produktu ani nemluvě. Mnoho obalů pak taky vyžaduje značnou fyzickou sílu nebo šikovné prsty, aby do nich spotřebitel vůbec pronikl.

Podle odborníků z institutu EHI Retail směřuje vývoj obalů k tomu, že si zákazník přečte informace o výrobku na monitoru v supermarketu nebo na vlastním přenosném počítači.

Jiří Hošek Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme