Poláky pobouřila německá reklama na euro, která je líčí jako zloděje aut

Poláky nesmírně pobouřila německá reklama na mistrovství Evropy v kopané. Reklamní spot je postaven na stereotypu o Polácích jako zlodějích aut.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Mezi fanoušky vládne bezstarostná nálada

Mezi fanoušky vládne bezstarostná nálada | Foto: Jiří Hošek

Zatímco skupina německých fotbalových fanoušků močí za zvuků národní hymny u silnice, Poláci jim kradou auto.

Touto upoutávkou chtějí sázkové kanceláře upozornit na zápas mezi Německem a Polskem. Poláci to ale považují za hrubou urážku a diví se Němcům, že schvalují hanobení své hymny.

Podle mediálních expertů je tato jednoduchá reklama cílená na skupinu sázkařů a fotbalových fanoušků, která reaguje na ty nejprimitivnější reklamní triky. K nim patří právě stereotypní představy o jiných národech.

Martin Dorazín, Martin Hromádka Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme