vzdělání

|Martina Mašková |nepoužívat - Věda

Učitelé by se neměli držet mýtů o individuálním stylu výuky, varují vědci

Třicet předních britských vědců z oborů neurověd, vzdělávání a psychologie napsalo otevřený dopis deníku Guardian. Vyjadřují v něm obavy z vyučovacího stylu, který začíná být populární mezi některými pedagogy. Píšou, že učit každé dítě podle jeho individuálního stylu neznamená automaticky lepší výsledky a že školy by měly dát přednost praxi, která se osvědčí.

| dp |Zprávy ze světa

Nižší standardy, šikana. Al-Džazíra píše o segregaci Romů na českých školách

Arabská Al-Džazíra se zajímá o české Romy a vzdělávání romských dětí. Ve středu na webu stanice vyšel obsáhlý článek o kampani „Jdi do dobré školy“, která má za cíl ukončit segregaci na českých školách a bojovat za rovné příležitosti romských dětí. S projektem přišla skupina 11 romských matek z Brna. Jednou z nich je i 32letá pedagožka Olga Poláková, která se se segregací ve škole sama setkala.