Klienti spořitelny nemohli několik hodin využívat internetové bankovnictví
Celé dopoledne měla část klientů České spořitelny problémy s internetovým bankovnictvím. Kvůli tomu, že od operátora T-mobile chodily pozdě ověřovací esemesky, nemohli odesílat platby, zadávat jiné příkazy či měnit nastavení svých účtů.
Podle mluvčí České spořitelny Kláry Pačesové už služba opět funguje: „V tuto chvíli jsme příčinu problému odstranili a zasílání autorizačních esemesek je plně funkční. Z důvodu velkého množství posílaných autorizačních esemesek však zprávy mohou přijít se zpožděním.“
„Všechny ostatní služby internetového bankovnictví jsou po celou dobu plně funkční,“ dodává Pačesová.
Mobilní operátor se brání a tvrdí, že chyba je na straně České spořitelny. „Bylo to způsobeno tím, že systém České spořitelny posílal autorizační kód s určitým zpožděním, který způsobil, že autorizační zpráva nebyla odeslána a byla ze systému vymazána,“ popsala mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová.