Klienti spořitelny nemohli několik hodin využívat internetové bankovnictví

Celé dopoledne měla část klientů České spořitelny problémy s internetovým bankovnictvím. Kvůli tomu, že od operátora T-mobile chodily pozdě ověřovací esemesky, nemohli odesílat platby, zadávat jiné příkazy či měnit nastavení svých účtů.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nakupování přes internet

Nakupování přes internet | Foto: Fotobanka stock.xchng

Podle mluvčí České spořitelny Kláry Pačesové už služba opět funguje: „V tuto chvíli jsme příčinu problému odstranili a zasílání autorizačních esemesek je plně funkční. Z důvodu velkého množství posílaných autorizačních esemesek však zprávy mohou přijít se zpožděním.“

„Všechny ostatní služby internetového bankovnictví jsou po celou dobu plně funkční,“ dodává Pačesová.

Mobilní operátor se brání a tvrdí, že chyba je na straně České spořitelny. „Bylo to způsobeno tím, že systém České spořitelny posílal autorizační kód s určitým zpožděním, který způsobil, že autorizační zpráva nebyla odeslána a byla ze systému vymazána,“ popsala mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová.

Jana Zemanová, raf Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme