Sociální demokraté kritizují TOP 09. Dělá si prý předvolební reklamu za peníze Prahy

Pražské ČSSD se nelíbí nová informační kampaň s názvem „Víte, že“. Podle sociálních demokratů si tak TOP 09 dělá za veřejné peníze reklamu před komunálními volbami, na pouličních poutačích totiž vyzdvihuje výsledky své práce v čele města. Primátor Tomáš Hudeček to odmítá.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Jednání o tunelu Blanka na Magistrátu hl. m. Prahy, Tomáš Hudeček | Foto: Filip Jandourek

„Myslíme si, že to odporuje etickým pravidlům politiky, a vyzýváme pana primátora, aby si tuto osobní kampaň buď platil ze svého, nebo z prostředků TOP 09,“ prohlásil zastupitel Karel Březina z ČSSD.

Primátor Tomáš Hudeček se brání. Jde podle něj o běžnou informační kampaň k ročnímu výročí fungování rady hlavního města. Ve srovnání s některými zahraničními městy je prý ještě velmi mírná. Za kampaň magistrát zaplatil 350 tisíc korun.

„Kdyby to byla kampaň, tak bychom to dělali v září a ne v červnu, rok po výročí zahájení činnosti. A že zrovna v tuto chvíli je jednobarevná rada TOP 09, je jaksi věcí politických výsledků, které byly v roce 2010 ve volbách,“ uvedl Hudeček.

Jana Čermáková Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme