Autosalón Ženeva 2011: Škoda představila svůj koncept Vize D

Mladoboleslavská Škodovka odhalila v předvečer zahájení 81. ročníku světového autosalónu v Ženevě podobu svých budoucích modelů. Ukazuje ji koncept nazvaný Vize D.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Představení designové studie Vision D novinářům na ženevském autosalónu

Představení designové studie Vision D novinářům na ženevském autosalónu | Foto: Škoda Auto

„Nové škodovky se letos pravděpodobně dočkáme, a to dřív než na autosalonu ve Frankfurtu. Vypadá to, že trojice nových malých aut Volkswagen, Škoda a Fiat by se mohla objevit dřív a jinou formou, než je světová premiéra na autosalonu,“ poznamenal redaktor Českého rozhlasu Petr Jansa, který sleduje dění přímo na autosalonu v Ženevě.

Přehrát

00:00 / 00:00

Redaktor Petr Jansa mluvil o vizi škodovky v Dopoledním Radiožurnálu.

Tato studie má rozměry budoucího modelu značky Škoda, který má být menší než octavie a větší než fabie. Vize D by měla být jeho předobrazem. Už měsíce se spekuluje o názvu tohoto budoucího modelu, nejčastěji se skloňuje jméno Felicia.

Tradiční česká automobilová značka pod křídly německé automobilky Volkswagen chystá velkou modelovou ofenzívu. Během dvou let představí čtyři nová auta, mezi kterými bude také minivůz a nejspíš i rodinné velkoprostorové auto.

Střednědobým cílem mladoboleslavské automobilky je produkce víc než miliónu vozů ročně s orientací na velké automobilové trhy jako je Čína, Indie a Rusko.

Jan Říha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme