Vedoucí pokladní v žateckém Tesku měli vyhodit kvůli čtyřem přijatým Ukrajinkám a dotacím, které za to údajně řetězec získal. „Nic takového nepobíráme,“ brání se společnost.
„Já vím, já se omlouvám. Měl jsem si to ověřit. Vím, že to viděly tisíce lidí, omlouvám se za to. Takové video bylo poprvé a naposledy,“ kál se Cyril Ladič v rozhovoru pro iROZHLAS.cz.
Po sociálních sítích koluje video, v němž autor tvrdí, že uprchlíci vykradli prodejnu potravin v severočeském Jirkově. Žádný takový incident však nezaznamenala ani policie, ani obchodní řetězec.
České potravinové řetězce se stále více snaží o udržitelnější koncept podnikání a také ochranu přírody. Docílit se toho snaží třeba i používáním celulózy u sáčků na pečivo.
„Úkolem policie je chránit veřejnost a bránit trestné činnosti. V tomto případě bylo prokázáno, že dva její konkrétní příslušníci nekonali svoji povinnost tak, jak byli vycvičeni,“ uvedl soudce.
Ve čtvrtečním tisku se dočtete, že některým firmám v době koronaviru docházejí finanční rezervy. Vyplývá to z průzkumu, který pro deník Právo provedla ČSOB.
Největší zájem je o potraviny a elektroniky, velkou pozornost také zákazníci věnují zdravotním a hygienickým pomůckám. Podle prodejců by v příštích víkendech měly prodeje dál růst.
Rohlik.cz od pátku omezí počet položek na jednu objednávku, v e-shopu Košík.cz už platí váhový limit. Zájem o služby online obchodů se podobá situaci na jaře, tvrdí zástupce firmy.
Boom věrnostních programů obchodníků v Česku pokračuje. Mezi velkými obchodníky tak prakticky už neexistuje žádný, který by věrnostní program nenabízel.
Společnost Tesco v uplynulém finančním roce, který skončil v únoru, zvýšila provozní zisk bez zahrnutí mimořádných položek o 13,5 procenta na 2,96 miliardy liber.
Pokud opomineme živnostníky a drobné podnikatele tak nejrizikovější skupinou, co se týče nezaměstnanosti, jsou hlavně ti, kteří pracovali v pohostinstvích nebo cestovním ruchu.
Někdy i dlouhé minuty čekají lidé ve virtuálních frontách při nákupu potravin online. Hlavním důvodem je enormní zájem o nakupování jídla přes síť. A to kvůli pandemii nemoci Covid-19.
Velmi důležité jsou věrnostní kartičky také pro obchodníky - dozvědí se třeba spoustu informací o chování svých zákazníků a jejich nákupních zvyklostech.
Aplikace Nesnězeno funguje necelý rok a přebytečné porce v ní nabízí stále víc podniků, celkem 255. První byly ty v Brně, postupně přibyly restaurace třeba v Olomouci, Ostravě nebo v Praze.
Památkáři mají výhrady k průčelí budovy, které by mohlo být prosklené. Pokud by se jim tento návrh dostal na stůl, odmítli by ho. Developer Amádeus Real ale ujišťuje, že návrh bude vypadat jinak.
Ikonický pražský obchodní dům Máj projde výraznou proměnou. Jak ukazují dosud nezveřejněné vizualizace, rekonstrukce památkově chráněné budovy změní i její vnější plášť.
Vybrat si potraviny, drogerii nebo potřeby pro domácí zvířata přes internet a nechat si zboží přivézt až domů. Takto nakupuje čím dál víc lidí v Česku.
Agrofert přerušil spolupráci s polským dodavatelem. Ve středu zjistili veterináři, že zhruba v 700 kilogramech masa z Polska byly bakterie salmonely, maso patřilo firmě Animalco z Agrofertu.
Obchodní dům Máj, nesoucí v současnosti jméno My, mění majitele. Od firmy Tesco ho odkoupila developerská firma Amádeus Real. Vlastní už obchodní domy Omega v Brně nebo Atrium v Hradci Králové.
Samoobslužné pokladny nebo skenování zboží zatím vyzkoušela jen pětina nakupujících. Z novinek nejčastěji lidé využívají telefonní aplikace na uložení věrnostních kartiček.