Češi jsou v době koronaviru častěji na internetu, v březnu tam strávili průměrně přes jeden den
Průměrný čas, kteří Češi strávili v březnu na internetu, se proti únoru kvůli koronavirové epidemii zvýšil o 50 procent na 24 hodin a 35 minut. Proti loňskému březnu byla strávená doba o 30 procent delší. Vyplývá to z měření NetMonitor. Počet návštěv internetových stránek vzrostl proti únoru o 43 procent a vykázal i podobný meziroční nárůst.
„To všechno jsou pro inzerenty dobré zprávy. Takovou zákaznickou pozornost a čas, jakou mají online média nyní, je na místě využít,“ uvedl předseda výkonné rady Sdružení pro internetový rozvoj Michal Hanák.
,Berete si zde online přítomného?' Stát New York kvůli koronaviru umožnil svatby přes internet
Číst článek
Počet zhlédnutých stránek se meziměsíčně zvýšil o 26 procent a meziročně byl vyšší o 14 procent.
Počet přehrání videa vzrostl proti březnu o 55 procent a meziročně téměř o čtvrtinu.
Nárůst internetového provozu potvrzují i operátoři. Například O2 kvůli kontinuálnímu nárůstu sledování videa ve vysokém rozlišení a IPTV posílilo konektivitu ze své sítě do internetu ze stávajících dvakrát 300 Gbit/s na dvakrát 500 Gbit/s. Stalo se tak první společností, která provozuje přípojky o celkové kapacitě jeden Tbit/s.