Češi jsou v době koronaviru častěji na internetu, v březnu tam strávili průměrně přes jeden den

Průměrný čas, kteří Češi strávili v březnu na internetu, se proti únoru kvůli koronavirové epidemii zvýšil o 50 procent na 24 hodin a 35 minut. Proti loňskému březnu byla strávená doba o 30 procent delší. Vyplývá to z měření NetMonitor. Počet návštěv internetových stránek vzrostl proti únoru o 43 procent a vykázal i podobný meziroční nárůst.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Práce na počítači (ilustrační foto) | Zdroj: Fotobanka Pixabay

„To všechno jsou pro inzerenty dobré zprávy. Takovou zákaznickou pozornost a čas, jakou mají online média nyní, je na místě využít,“ uvedl předseda výkonné rady Sdružení pro internetový rozvoj Michal Hanák.

,Berete si zde online přítomného?' Stát New York kvůli koronaviru umožnil svatby přes internet

Číst článek

Počet zhlédnutých stránek se meziměsíčně zvýšil o 26 procent a meziročně byl vyšší o 14 procent.

Počet přehrání videa vzrostl proti březnu o 55 procent a meziročně téměř o čtvrtinu.

Nárůst internetového provozu potvrzují i operátoři. Například O2 kvůli kontinuálnímu nárůstu sledování videa ve vysokém rozlišení a IPTV posílilo konektivitu ze své sítě do internetu ze stávajících dvakrát 300 Gbit/s na dvakrát 500 Gbit/s. Stalo se tak první společností, která provozuje přípojky o celkové kapacitě jeden Tbit/s.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme